Małe dzieci- duże uczucia. (6-7 latki); Anna Mikocka – psycholog;
Podchody z emocjami. (dzieci w wieku przedszkolnym); Anna Zynek – psycholog;
Trening Pewności Siebie. (uczniowie z I etapu edukacyjnego); Aleksandra Strąg – pedagog;
Koncentracja, uwaga, pamięć.( uczniowie z I i II etapu edukacyjnego); Aleksandra Strąg – pedagog;
Mind Maps. (uczniowie z II etapu edukacyjnego); Dorota Marut – psycholog;
Rozwijanie umiejętności autoprezentacji oraz funkcjonowanie w grupie uczniów nieśmiałych- grupa socjoterapeutyczna. (uczniowie z III i IV etapu edukacyjnego); Renata Kowalska -pedagog;
Trening Pewności Siebie. (uczniowie z II i III etapu edukacyjnego); Paulina Chlewicka – psycholog;
Od odchudzania do destrukcji. (uczennice z II,III i IV etapu edukacyjnego); Paulina Chlewicka – psycholog;
Nie piję, nie palę, nie biorę. ( uczniowie z II, III i IV etapu edukacyjnego); Paulina Chlewicka – psycholog;
Zajrzyj w głąb siebie- trening interpersonalny. (uczniowie z IV etapu edukacyjnego); Paulina Chlewicka – psycholog;
A może pośmiejmy się razem? (uczniowie z II, III i IV etapu edukacyjnego); Paulina Chlewicka – psycholog;
Badania przesiewowe Skalą Ryzyka Dysleksji (SRD-6) (dzieci w wieku przedszkolnym II półrocze roku szkolnego 2015/2016);Małgorzata Kowalczyk;
Jesteśmy inni a jednak tacy sami, czyli uczenie tolerancji wobec niepełnosprawności. (uczniowie z II etapu edukacyjnego); Anna Zynek – psycholog;